Hotel Central - Ischgl
47.0119797, 10.29061304Beschrijving
Hotel Central Ischgl met 12 kamers heeft een restaurant en een bagageopslag en ligt op op slechts 5 minuten lopen van het Seilbahnmuseum.
Locatie
Dit hotel is op 5 minuten lopen van het centrum van Ischgl gelegen. Om stress te verminderen kunnen gasten het Silvretta Center bezoeken zeer dicht bij deze accommodatie met 3 sterren.
Dit hotel in Ischgl is gelegen op ongeveer 5 minuten lopen van het kabelbaanstation Fimbabahn.
Kamers
De kamers van Central Ischgl zijn uitgerust met een persoonlijk kluisje, een zitruimte en een flatscreen TV met satelliet zenders, en sommige hebben ook een privébadkamer. U vindt er leuke dingen zoals een badkuip, een apart toilet en een douche, een haardroger en handdoeken om uw verblijf nog aangenamer te maken. Sommige units kijken uit op de berg.
Eten en Drinken
Elke ochtend wordt er een ontbijt geserveerd in het restaurant. U kunt binnen 5 minuten naar Restaurant Stuva lopen of eten bij fire & ice RESTAURANT, dat op minder dan 5 minuten lopen vandaan ligt.
Zaken en Recreatie
Central biedt zijn gasten een Turks stoombad, een Turks bad en saunafaciliteiten aan. Deze accommodatie in Ischgl biedt een verscheidenheid aan sportactiviteiten, zoals sneeuwskiën en skiën.
Essentiële informatie over Hotel Central
| 💵 Laagste kamerprijs | 204 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 200 m |
| 🗺️ Locatie beoordeling | 9.4 |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 99.7 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Innsbruck-Kranebitten, INN |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Hotel Central
-
missingHeeft een recensie op 26 mrt geschrevenlocatievriendelijk personeelcomfortabele kamerstrage service
Perfecte locatie dichtbij de skiliften en het dorp. We hebben genoten van het skiën en de prachtige natuur met meer dan 350 goed gemarkeerde mountainbikeroutes. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren comfortabel. De combinatie van skiën en het relaxen in de omgeving maakte het tot een geweldige vakantie.
Tijdens het diner was de service soms aan de trage kant, wat frustrerend was na een lange dag skiën.
-
missingHeeft een recensie op 25 mrt geschreven
We reisden naar Ischgl voor een vakantie. Het eten was goed, met een heleboel opties. Onberispelijk schone en warme kamers met uitzicht op de bergen werden aan ons aangeboden. Locatie was best goed mogelijk en ideaal, stappen verwijderd van het Silvretta Center. Het was eigenlijk echt vlak bij de voetgangersstraat, winkels en de tunnel;))
-
missingHeeft een recensie op 24 mrt geschreven
We logeerden in onberispelijk schone kamers met uitzicht op de bergen.
-
missingHeeft een recensie op 10 mrt geschrevenpedestrian tunnelgeluidsoverlastlange wachttijden
gemakkelijke toegang via voetgangerstunnel, centraal gelegen
de kamers zijn beneden de maat voor gezinsvakanties! wachttijden voor avondmaaltijden zijn frustrerend en je slaapt slecht door de geluidsoverlast van de drukke straat! meer aandacht voor geluiddempende maatregelen zou wenselijk zijn!
-
missingHeeft een recensie op 26 feb geschrevenleuk balkonuitgebreid ontbijtkleine kamers
Heerlijke vakantie gehad in Central! Onze kamer had een leuk balkon en was super schoon. Het ontbijt was uitgebreid en het personeel was vriendelijk. Altijd ruimte genoeg voor een groot Oostenrijks gerecht tijdens het diner. Zeker een plek om terug te komen!
-
missingHeeft een recensie op 18 dec geschrevenlocatie
Centrale ligging met tunnelverbinding.
-
missingHeeft een recensie op 31 mrt geschrevenuitgebreid ontbijtvriendelijk personeeltrage service
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel
Ik heb mijn verblijf hier echt genoten! De kamer was ruim, had een leuk balkon en was super schoon. Het ontbijtbuffet was uitgebreid met een flinke keuze en tijdens het diner kon je kiezen uit verschillende gerechten, waaronder altijd iets typisch Oostenrijks. natuurlijk zat er gratis ondergrondse parkeergelegenheid bij, wat een groot pluspunt was. Wat verbetering nodig heeft, is misschien de snelheid van de service tijdens het diner, die af en toe wat traag was.
-
missingHeeft een recensie op 23 mrt geschrevencentrale locatiecomfortabele kamerlangzame serviceluidruchtige nachtenkleine kamers
Dit kleine hotel ligt perfect in het dorp, vlakbij de hoofd liften voor skiën. De kamers zijn klein maar comfortabel, en het oppervlakte van de erker van ons balkon bood een mooi uitzicht. Het eten is echt goed, vooral de Zwitserse kaas, maar de wachttijden voor het avondeten waren soms frustrerend, wat erg lastig was na een lange ski-dag. De locatie langs de drukke straat kan natuurlijk 's nachts behoorlijk luidruchtig zijn, vooral met de uitgaanspubliek in de buurt.
-
missingHeeft een recensie op 21 jan geschrevenvriendelijk personeel
Zeker een plek voor vrienden!
Het personeel was super vriendelijk en echt behulpzaam. Lisa, die het hotel runt, zorgde ervoor dat alles soepel verliep en je voelde je er thuis.
Het was niet goedkoop, maar de ervaring was het waard.
-
missingHeeft een recensie op 10 nov geschreven
De zeer ruime kamers hadden een prachtig uitzicht op de bergen. Perfecte en uitstekende locatie om attracties zoals het Silvretta Center te bezoeken. Het personeel was echt heel aardig en behulpzaam.
-
missingHeeft een recensie op 01 nov geschreven
De locatie van dit hotel is perfect, dichtbij winkels en de tunnel, met gemakkelijke toegang tot de Ursprung-stappen.
-
missingHeeft een recensie op 20 okt geschreven
het diner was elke avond super, gezellig restaurant met vriendelijk personeel, á la carte eten mogelijk, geweldige prijs-kwaliteitverhouding, gezellige kamer met mooi balkon en sfeervol pleintje
kaas bij ontbijt was rubberachtig
-
missingHeeft een recensie op 19 okt geschreven
Het personeel was super aardig en stond altijd klaar om te helpen. De kamers waren brandschoon en lekker warm, en hadden een prachtig uitzicht op de bergen. 🏔️
-
missingHeeft een recensie op 17 okt geschreven
gratis parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.
-
missingHeeft een recensie op 09 sept geschreven
Het diner was elke avond super met een leuk en gezellig restaurant waar je á la carte kunt eten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding was geweldig. Gratis parkeren in een overdekte parking op korte afstand van het hotel.
Voelde me zeer welkom, helemaal niets te klagen.
Veelgestelde vragen over Hotel Central
Toeristen uit Nederland logeren vaak in deze accommodaties. Overweeg ze voor je volgende reis.
Hotel Garni Arosa: | 61 beoordelingen | 320.06 € / nacht
Hotel Trisanna: | 211 beoordelingen | 231.44 € / nacht
Hotel Palin: | 100 beoordelingen | 360.49 € / nacht
Hotel St. Nikolaus: | 121 beoordelingen | 237.46 € / nacht